Қишлоқ хўжалигида маркетинг коммуникациялари самарадорлигини баҳолаш
Ключевые слова:
Калит сўзлар. маркетинг коммуникациялари, маҳсулот, товар, компания, сегментация. рекламаАннотация
Аннотация. Мақолада маркетинг коммуникациялари самарадорлигини баҳолаш маҳсулот, товар, компания ва бошқалар оммавийлиги каби мезонлар бўйича тахлиллар қилинган. Маркетинг коммуникацияларининг самарадорлигини баҳолаш учун, аввало, маркетинг тадқиқотларидан фойдаланиш керак. Бунинг учун тасодифий танланган аудиторияларнинг сўровлари тез-тез ўтказилади. Маълумотлар одатда сотиш нуқталарида тельефон ва кичик тузилган анкеталар орқали олинди.
Опубликован
2024-06-22
Как цитировать
Сотволдиев Эгамберди, Камолиддинов Шерзодбек Латифжон ўғли, & Неьматуллаев Бекмирзо Бозорбой ўғли. (2024). Қишлоқ хўжалигида маркетинг коммуникациялари самарадорлигини баҳолаш. Лучшие интеллектуальные исследования, 23(1), 228–234. извлечено от https://web-journal.ru/journal/article/view/6355
Выпуск
Раздел
Articles