Қишлоқ хўжалигида маркетинг коммуникациялари самарадорлигини баҳолаш

Авторы

  • Сотволдиев Эгамберди
  • Камолиддинов Шерзодбек Латифжон ўғли
  • Неьматуллаев Бекмирзо Бозорбой ўғли

Ключевые слова:

Калит сўзлар. маркетинг коммуникациялари, маҳсулот, товар, компания, сегментация. реклама

Аннотация

Аннотация. Мақолада маркетинг коммуникациялари самарадорлигини баҳолаш маҳсулот, товар, компания ва бошқалар оммавийлиги каби мезонлар бўйича тахлиллар қилинган. Маркетинг коммуникацияларининг самарадорлигини баҳолаш учун, аввало, маркетинг тадқиқотларидан фойдаланиш керак. Бунинг учун тасодифий танланган аудиторияларнинг сўровлари тез-тез ўтказилади. Маълумотлар одатда сотиш нуқталарида тельефон ва кичик тузилган анкеталар орқали олинди.

Биографии авторов

Сотволдиев Эгамберди

Андижон қишлоқ хўжалиги ва агротехнологиялар институти ассистенти

Камолиддинов Шерзодбек Латифжон ўғли

Андижон қишлоқ хўжалиги ва агротехнологиялар институти талабаси

Неьматуллаев Бекмирзо Бозорбой ўғли

Андижон қишлоқ хўжалиги ва агротехнологиялар институти талабаси

Опубликован

2024-06-22

Как цитировать

Сотволдиев Эгамберди, Камолиддинов Шерзодбек Латифжон ўғли, & Неьматуллаев Бекмирзо Бозорбой ўғли. (2024). Қишлоқ хўжалигида маркетинг коммуникациялари самарадорлигини баҳолаш. Лучшие интеллектуальные исследования, 23(1), 228–234. извлечено от https://web-journal.ru/journal/article/view/6355