TARBIYASI OG‘IR BOLALAR BILAN OLIB BORILADIGAN PEDAGOGIK VA PSIXOLOGIK ISHLAR

Authors

  • Najmiddinova Saodat Abduvohid qizi

Keywords:

Kalit so‘zlar: strategiya, trening, individual, deviant, terapevt, professional emotsional ehtiyoj, terapiya, prinsipial, profilaktik, stigmatizatsiya, fenomen. Ключевые слова: стратегия, обучение, личность, девиант, терапевт, профессиональная эмоциональная потребность, терапия, принцип, профилактика, стигматизация, феномен. Key words: strategy, training, individual, deviant, therapist, professional emotional need, therapy, principle, prevention, stigmatization, phenomenon.

Abstract

Annatatsiya: Mazkur maqolada, tarbiya psixologik jarayon ekanligi, sharq mutafakkirlarining tarbiya haqidagi qarashlari hamda tarbiyasi qiyin bolalarni tarbiyalashning nazariy asoslari haqida fikrlar bildirilgan. Shuningdek, tarbiyasi og‘ir o‘quvchi bilan ishlashda muvaffaqiyatga erishish uchun, eng avvalo, ularning oilasi, do‘stlari to‘g‘risida ma’lumotga ega bo‘lishimiz lozim.

         Аннотация: В данной статье изложены мнения о том, что воспитание представляет собой психологический процесс, взгляды восточных мыслителей на образование, теоретические основы воспитания детей с трудностями в обучении. Также, чтобы добиться успеха в работе со студентом с трудным образованием, в первую очередь нам необходимо иметь информацию о его семье и друзьях.

         Annotation: In this article, opinions are expressed about the fact that education is a psychological process, the views of eastern thinkers about education, and the theoretical foundations of raising children with difficulty in education. Also, in order to succeed in working with a student with difficult education, first of all, we need to have information about their family and friends.

Author Biography

Najmiddinova Saodat Abduvohid qizi

FarDU Pedagogika yo‘nalishi 1-kurs talabasi

Published

2024-06-27

How to Cite

Najmiddinova Saodat Abduvohid qizi. (2024). TARBIYASI OG‘IR BOLALAR BILAN OLIB BORILADIGAN PEDAGOGIK VA PSIXOLOGIK ISHLAR. Лучшие интеллектуальные исследования, 23(3), 23–32. Retrieved from https://web-journal.ru/journal/article/view/6643

Most read articles by the same author(s)