BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARDA IJTIMOIY INYELLEKTNI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK VA PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Authors

  • Najmiddinova Saodat Abduvohid qizi

Keywords:

Kirish so‘zlari: intellekt, ijtimoiy intellekt, intensiv, komponent, intellekt shkalasi, kommunikativ, ekspressiv, ijodkorlik, kategoriya, yaratuvchanlik. Ключевые слова: интеллект, социальный интеллект, интенсив, компонент, шкала интеллекта, коммуникативный, экспрессивный, креативность, категория, креативность. Key words: intelligence, social intelligence, intensive, component, scale of intelligence, communicative, expressive, creativity, category, creativity.

Abstract

Annatatsiya: Mazkur maqolada, bo‘lajak o‘qituvchilarda ijtimoiy intellektni shakllantirishning o‘ziga xos xususiyatlarihaqida aytib o‘tilgan. Shuningdek, o‘quvchilarning o‘quv faoliyatiga ijobiy mativatsiyani shakllantirish asosida ta’lim yutuqlariga erishishning o‘ziga xos xususiyatlari ochib berilgan. Ta’lim jarayonida ta’lim motivlari haqida nazariy va amaliy fikrlar bildirilgan.

         Аннотация: В данной статье говорится об особенностях формирования социального интеллекта у будущих учителей. Также выявляются особенности достижения учебных достижений на основе формирования положительной мотивации учебной деятельности учащихся. В ходе обучения высказывались теоретические и практические мнения о воспитательных мотивах.

         Abstract: This article talks about the specific features of the formation of social intelligence in future teachers. Also, the specific features of achieving educational achievements based on the formation of positive motivation for students' educational activities are revealed. In the course of education, theoretical and practical opinions about educational motives were expressed.

Author Biography

Najmiddinova Saodat Abduvohid qizi

FarDU Pedagogika yo‘nalishi 1-kurs talabasi

Published

2024-06-26

How to Cite

Najmiddinova Saodat Abduvohid qizi. (2024). BO‘LAJAK O‘QITUVCHILARDA IJTIMOIY INYELLEKTNI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK VA PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI. Лучшие интеллектуальные исследования, 23(2), 408–415. Retrieved from https://web-journal.ru/journal/article/view/6635

Most read articles by the same author(s)