Қишлоқ хўжалигида маркетинг коммуникациялари самарадорлигини баҳолаш

Authors

  • Сотволдиев Эгамберди
  • Камолиддинов Шерзодбек Латифжон ўғли
  • Неьматуллаев Бекмирзо Бозорбой ўғли

Keywords:

Калит сўзлар. маркетинг коммуникациялари, маҳсулот, товар, компания, сегментация. реклама

Abstract

Аннотация. Мақолада маркетинг коммуникациялари самарадорлигини баҳолаш маҳсулот, товар, компания ва бошқалар оммавийлиги каби мезонлар бўйича тахлиллар қилинган. Маркетинг коммуникацияларининг самарадорлигини баҳолаш учун, аввало, маркетинг тадқиқотларидан фойдаланиш керак. Бунинг учун тасодифий танланган аудиторияларнинг сўровлари тез-тез ўтказилади. Маълумотлар одатда сотиш нуқталарида тельефон ва кичик тузилган анкеталар орқали олинди.

Author Biographies

Сотволдиев Эгамберди

Андижон қишлоқ хўжалиги ва агротехнологиялар институти ассистенти

Камолиддинов Шерзодбек Латифжон ўғли

Андижон қишлоқ хўжалиги ва агротехнологиялар институти талабаси

Неьматуллаев Бекмирзо Бозорбой ўғли

Андижон қишлоқ хўжалиги ва агротехнологиялар институти талабаси

Published

2024-06-22

How to Cite

Сотволдиев Эгамберди, Камолиддинов Шерзодбек Латифжон ўғли, & Неьматуллаев Бекмирзо Бозорбой ўғли. (2024). Қишлоқ хўжалигида маркетинг коммуникациялари самарадорлигини баҳолаш. Лучшие интеллектуальные исследования, 23(1), 228–234. Retrieved from https://web-journal.ru/journal/article/view/6355