Қишлоқ хўжалигида маркетинг коммуникациялари самарадорлигини баҳолаш
Keywords:
Калит сўзлар. маркетинг коммуникациялари, маҳсулот, товар, компания, сегментация. рекламаAbstract
Аннотация. Мақолада маркетинг коммуникациялари самарадорлигини баҳолаш маҳсулот, товар, компания ва бошқалар оммавийлиги каби мезонлар бўйича тахлиллар қилинган. Маркетинг коммуникацияларининг самарадорлигини баҳолаш учун, аввало, маркетинг тадқиқотларидан фойдаланиш керак. Бунинг учун тасодифий танланган аудиторияларнинг сўровлари тез-тез ўтказилади. Маълумотлар одатда сотиш нуқталарида тельефон ва кичик тузилган анкеталар орқали олинди.
Downloads
Published
2024-06-22
How to Cite
Сотволдиев Эгамберди, Камолиддинов Шерзодбек Латифжон ўғли, & Неьматуллаев Бекмирзо Бозорбой ўғли. (2024). Қишлоқ хўжалигида маркетинг коммуникациялари самарадорлигини баҳолаш. Лучшие интеллектуальные исследования, 23(1), 228–234. Retrieved from https://web-journal.ru/journal/article/view/6355
Issue
Section
Articles