SHOIRA ZULFIYA IJODIDA INSON MEZONI VA UNING TARBIYAVIY KAMOLOTI MASALALARI

Авторы

  • Maxmudova Zulfiya Alimjanovna
  • Jabborova Sayyora Muhammadqobilovna

Ключевые слова:

Kalit so‘zlar: shoira Zulfiya, ijod, komolot, tarbiya, mezon , Toshkent, ma’rifatparvar, O`zbekiston .

Аннотация

Annotatsiya: ushbu maqolada shoira Zulfiya ijodida inson mezoni o‘lchovlari  va uning tarbiyaviy kamoloti masalalari to`g`risida va Zulfiya ijodi qisqacha yoritib o`tilgan .

Библиографические ссылки

https://tafakkur.net/zulfiya.haqida

https://uz.wikipedia.org/wiki/Zulfiya

https://zenodo.org/records/7685329

Alimjanovna, M. Z. (2022, October). PUBLIC ADMINISTRATION SYSTEM AND SOCIAL LIFE IN THE KINGDOM OF BABURIDS. In Archive of Conferences (pp. 173-187).

Alimjanovna, Z. M. (2022). NOSTALGIA IN THE PERSON OF BABUR. European Journal of Interdisciplinary Research and Development, 4, 67-73.

Maxmudova, Z. (2022). MILLATLARARO TOTUVLIK VA DINIY BAG ‘RIKENGLIK O ‘ZBEK XALQINING YUKSAK QADRIYATIDIR. Journal of Integrated Education and Research, 1(1), 150-154.

Shavkatovna, U. S. (2022). ZAMONAVIY TA'LIM MUXITIDA TALABALARDA ILMIY DUNYOQARASHNI SHAKLLANTIRISH TIZIMININI TAKOMILLASHTIRISH. Евразийский журнал социальных наук, философии и культуры, 2(2), 136-139.

Usmanova, S. (2022). TALABALARDA ILMIY DUNYOQARASHNI SHAKLLANTIRISHDA AKSIOLOGIK PEDAGOGIKADAN SAMARALI FOYDALANISH. Theoretical aspects in the formation of pedagogical sciences, 1(7), 121-123.

Usmanova, S. (2022). Talabalarda ilmiy dunyoqarashni shakllantirishda pedagogik aksiologiyani ahamiyati. Евразийский журнал академических исследований, 2(10), 51-55.

Shavkatovna, U. S. (2022). ZAMONAVIY TA’LIMDA ILMIY PEDAGOGIK MUHITNING TALABALAR DUNYOQARASHIGA TA’SIRI: MUAMMO VA YECHIMLAR.

Опубликован

2024-04-26

Как цитировать

Maxmudova Zulfiya Alimjanovna, & Jabborova Sayyora Muhammadqobilovna. (2024). SHOIRA ZULFIYA IJODIDA INSON MEZONI VA UNING TARBIYAVIY KAMOLOTI MASALALARI. Лучшие интеллектуальные исследования, 19(4), 121–126. извлечено от https://web-journal.ru/journal/article/view/6945

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)