MATEMATIKA VA INFORMATIKA FANINI O‘QITISHDA “INTERAKTIV O‘YIN”LARDAN FOYDALANISH
Ключевые слова:
Kalit so‘zlar: Interaktiv, o‘yin, rebus, krassword, anagramma, ta’lim metodlari.Аннотация
Annotatsiya: Ushbu maqolada matematika va informatika fanlarini o‘qitishda interaktiv o‘yinlardan foydalanish haqida maslahatlar va tavsiyalar beradi. Matematika va informatika fanlarini o‘qitish uchun interaktiv o‘yinlar talabalarni va bu fanlar doirasidagi mavzularini o‘rganishga rag'batlantiradi va o‘rganish jarayonini qiziqarliroq qiladi.Talabalarga ko‘nikma olish, maslahat so‘rash, muammolarni hal qilish va fikrlash qobiliyatini rivojlantirish uchun qulay imkoniyatlar yaratadi.
Библиографические ссылки
Сухомлинский, В.А. Избранные педаго¬гические сочинения/ В.А.Сухомлин¬ский, том 3. – М.: Педагогика, 1981.
Кукушин, В.С. Общие основы педаго¬гик: учебное пособие для студентов педагогических вузов./ В.С.Кукушин. М.: - Ростов на Дону: Издательский центр «Март», 2006.
Х.А.Устаджалилова, М.С.Закирова./ Совершенствование современного непрерывного образования в Республике Узбекистан./ Образование, как фактор развития интеллектуального и морального потенциала: материалы международной конференции./Санкт Петерург, 2018,с. 42