MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNING INTEGRATIV YONDASHUV ASOSIDA KASBIY KREATIVLIGINI RIVOJLANTIRISH MEZONLARI
Ключевые слова:
Tayanch iboralar; integratsiya yondashuv kasb, kretivlik, bola, taraqqiyot, mezon, ijtimoiy.Аннотация
Annotatsiya: Mavzu maktabgacha yoshdagi bolalarning integrativ yondashuvi asosida kasbiy kreativligini rivojlantirish mezonlari xakida suz borgan.
Библиографические ссылки
Sadikova, S., & Azamatova, D. (2022). PEDAGOGICAL INNOVATION CLUSTER OF ACTIVITY OF CENTERS IN PRESCHOOL EDUCATION. Science and Innovation, 1(7), 1138-1143.
Nasreddinova, K., & Sadikova, S. (2022). FEATURES OF THE DEVELOPMENT OF PRESCHOOL CHILDREN IN A BILINGUAL ENVIRONMENT. Science and innovation, 1(B7), 1440-1444.
Sadikova, S. A., Yakubova, Z. Z., Kayumova, D. N., Khalilova, D. F., & Kamalova, G. A. (2023). Preparing Children for Social Activity in Preschool Educational Organizations-Pedagogical Need. Journal of Advanced Zoology, 44, 1777-1784.
Sadikova, S. A., Yakubova, Z. Z., Kayumova, D. N., Khalilova, D. F., & Kamalova, G. A. (2023). Preparing Children for Social Activity in Preschool Educational Organizations-Pedagogical Need. Journal of Advanced Zoology, 44, 1777-1784.
Sodiqova, S., & Yakubova, Z. (2022). O ‘QUV MASHG ‘ULOTLARINING TALABALARNI IJTIMOIY-PEDAGOGIK FAOLIYATGA TAYYORLASHDAGI O ‘RNI. Science and innovation, 1(B7), 855-859.
Sadikova, S., & Sultanmuratova, Y. (2022). THE IMPORTANCE OF TEACHING STREET SAFETY TO CHILDREN IN PRESCHOOL EDUCATIONAL INSTUTIONS. Science and innovation, 1(B7), 1519-1521.
Sadikova, S., & Abdusabirova, L. (2022). MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA TASVIRIY FAOLIYAT TURLARI VA MAZMUNI. Science and innovation, 1(B8), 760-764.
Sadikova, S., & Azamatova, D. (2022). MAKTABGACHA TALIMDA MARKAZLAR FAOLIYATINING PEDAGOGIK INNOVATSION KLASTERI. Science and innovation, 1(B7), 1138-1143.
Babayeva, D. R., & Ochilova, X. S. (2022, October). Maktabgacha yoshdagi bolalarni nutq o ‘stirish orqali mustaqil fikrlashga o ‘rgatish. In International conferences (Vol. 1, No. 8, pp. 21-23).
Бабаева Д. Р., Джумашева Г. К. (2022). ПРОБУЖДЕНИЕ ИНТЕРЕСА У ДЕТЕЙ ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА К КНИГЕ. ЖУРНАЛ ТЕКУЩИХ ИССЛЕДОВАНИЙ ПЕДАГОГИКИ, 3(02), 42-46.
Razzaqovna, B. D. (2023). MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA TARBIYALANUVCHILAR BILAN PEDAGOGIK DIAGNOSTIKA FAOLIYATNI TASHKIL ETISH VOSITALARI. QUALITY OF TEACHER EDUCATION UNDER MODERN CHALLENGES, 1(1), 28-31.
Бабаева Д. Р., Ещанова Г. О. и Мадрахимова Н.Я. (2023). ТЕХНОЛОГИЯ ОЗНАКОМЛЕНИЯ ДЕТЕЙ С КНИГАМИ СКАЗОК. Европейский международный журнал педагогики, 3(05), 74-79.
Babayeva, D., & G’Afforova, D. (2022). MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA MARKAZLAR FAOLIYATI. Science and innovation, 1(B7), 1152-1156.
Бабаева Д. Р., Джумашева Г. К., Алеуова Р. С. и Наджмиддинова Г. (2022). Формирование патриотических представлений у детей школьного возраста. Журнал фармацевтических исследований с отрицательными результатами, 1537-1541.