БЎЛАЖАК МТТ ТАРБИЯЧИЛАРИНИНГ КОММУНИКАТИВ КОМПЕТЕНЦИЯСИНИ АХБОРОТ-КОММУНИКАЦИЯ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ЁРДАМИДА РИВОЖЛАНТИРИШ ЗАРУРИЯТИ
Ключевые слова:
Таянч сўзлар: коммуникация, компетенция, ахборот технологиялари, боғланишли нутқ, коммуникатив кўникма, тарбиячилар, мактабгача таълим, мулоқот, фаолиятАннотация
Аннотация. Ушбу мақола мактабгача таълим йўналишида таҳсил олаётган талаба-ёшлар ва мактабгача таълим ташкилоти тарбиячиларининг коммуникатив компетентлигини ривожлантириш йўллари ҳақида ёритилган.Шунингдек, коммуникация ва мулоқот, ахборот технологияларининг мазмун-моҳияти батафсил очиб берилган.Бўлажак тарбиячиларнинг коммуникатив компетентлигини ривожлантириш жараёни мулоқот тизими сифатида ўрганилган.
Библиографические ссылки
Такомилаштирилган Илк қадам давлат ўқув дастури Т-2022 йил
Р.Расулов,Қ.Мўйдинов “Нутқ маданияти ва нотиқлик санъати” ўқув қўлланма, Т-2010. 33-бет
Рахмонов А.Б. “Ўқувчиларнинг коммуникатив кўникмаларини ахборот-коммуникация технологиялари воситалари ёрдамида шакллантириш” Т-2019:, педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD) диссертацияси автореферати
Рахмонов А.Б. “Коммуникация ва мулоқот – педагогик ҳамкорлик имкониятлари” “Халқ таълими” илмий-методик журнали 2018 /4 сони 96-бет
Махмутазимова, Ю. Р. (2019). Роль воспитателя в детском саду в формировании личности ребенка. Actual Problems of Applied Sciences Journal World, (3), 24-28.
. Imamova, N. (2022). IMPORTANCE OF INDEPENDENT ACTIVITY AND CREATIVITY DEVELOPMENT IN TRAINING TEACHERS. Science and Innovation, 1(7), 676-679.
Imamova, N. Z. (2022). DEVELOPING THE CREATIVE QUALITIES OF FUTURE TEACHERS. European International Journal of Multidisciplinary Research and Management Studies, 2(04), 317-321.
Gaynazarova, G. A., & Bahronovna, I. Z. (2023). MEDIASAVODXONLIKNING YOSH AVLOD MA’NAVIYATIGA TA’SIRI. WORLD OF SCIENCE, 6(11), 123-128.
Gаynаzаrovа, G. А. (2023). OTА-ONА QАRАMOG ‘IDАN MАHRUM BO'LGАN BOLАLАR MА’NАVIYАTIDА IJTIMOIY MUHITNING TА’SIRI. " GERMANY" MODERN SCIENTIFIC RESEARCH: ACHIEVEMENTS, INNOVATIONS AND DEVELOPMENT PROSPECTS, 9(1).
Gaynazarova, G. (2022). Social adaptation and its pedagogical factors (on the example of girls). Science and Innovation, 1(8), 2160-2164.