MARKETING IN INCREASING THE COMPETITIVENESS OF FAMILY BUSINESSES RECOMMENDATIONS ON USING THE STRATEGY

Авторы

  • Tog’ayeva Dilnoza Azamatovna

Ключевые слова:

Key words: service, economy, marketing, competition, strategy, family , enterprise, efficiency.

Аннотация

Abstract: The article focuses on increasing the competitiveness of family enterprises the main directions of marketing strategy implementation are described

Библиографические ссылки

Togayeva, D. (2023). ANALYSIS OF THE DEVELOPMENT OF SMALL

BUSINESS AND PRIVATE ENTREPRENEURSHIP IN THE SAMARKAND

REGION. Science and innovation, 2(A1), 103-106.

Togayeva, D. (2023). QISHLOQ JOYLARDA KICHIK BIZNES VA

TADBIRKORLIKNI RIVOJLANTIRISHDAGI MASALALAR. SO ‘NGI

ILMIY TADQIQOTLAR NAZARIYASI, 6(6), 223-227.

Hasanov, H., Sultonov, B., Norbekov, F., & Togayeva, D. (2023). FOIZ

STAVKASI VA DAROMADNING ISTE‟MOL XARAJATLARIGA TA‟SIRI

TAHLILI. JOURNAL OF ECONOMY, TOURISM AND SERVICE, 2(4), 5-13.

Тогаева, Д. А., & Султонов, Б. А. (2023). Роль розничной торговли в

повышении уровня жизни населения сельской местности. Journal of

Universal Science Research, 1(6), 759-763.

Azamatovna, T. D., & Abduxalilovich, S. B. (2023). The role of retail trade in

raising the standard of living of the rural population. Journal of Universal Science

Research, 1(6), 754-758.

Sh. Shomuradova THEORETICAL AND METHODOLOGICAL

FOUNDATIONS OF THE DEVELOPMENT OF MERCHANDISING

ACTIVITIES IN RETAIL ENTERPRISES // SAI. 2023. №D3. URL:

https://cyberleninka.ru/article/n/theoretical-and-methodological-foundations-of-

the-development-of-merchandising-activities-in-retail-enterprises (дата

обращения: 19.10.2023).

Султонов Ш. А., Шомуродова Ш. Ш. ХИЗМАТ КЎРСАТИШ СОҲАСИДА

ТАДБИРКОРЛИКНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ВА АҲОЛИНИНГ ТУРМУШ

ДАРАЖАСИ ВА СИФАТИНИ ОШИРИШ ЙЎЛЛАРИ //Новости

образования: исследование в XXI веке. – 2023. – Т. 1. – №. 12. – С. 248-252.

Шомуродова Ш. Ш. ИННОВАЦИОН САЛОҲИЯТ ВА УНИ

АНИҚЛАШНИНГ ИЛМИЙ-УСЛУБИЙ МАСАЛАЛАРИ //IJODKOR

O'QITUVCHI. – 2023. – Т. 3. – №. 30. – С. 189-195.

Sulonov S. A., Shomurodova S. S. XIZMAT KO’RSATISH SOHASIDA

TADBIRKORLIKNI RIVOJLANTIRIB, AHOLI TURMUSH DARAJASI VA

SIFATINI OSHIRISHNING ISTIQBOLLI YO’NALISHLARI //Научный

Фокус. – 2023. – Т. 1. – №. 6. – С. 247-251.

Алтыбоева М. Г., Бозорова Н. С. СОВРЕМЕННЫЕ ВЗГЛЯДЫ НА

КИШЕЧНУЮ МИКРОФЛОРУ У ДЕТЕЙ //Научный Фокус. – 2023. – Т. 1.

– №. 5. – С. 109-112.

Alikovna J. F. et al. SALVIA O’SIMLIGINING XUSUSIYATLARI

//JOURNAL OF INNOVATIONS IN SCIENTIFIC AND EDUCATIONAL

RESEARCH. – 2023. – Т. 6. – №. 2. – С. 217-218.

G’ulomovna O. M., Sobirjonovna B. N. MODERN VIEWS ON INTESTINAL

MICROFLORA IN CHILDREN //Научный Фокус. – 2023. – Т. 1. – №. 6. – С.

-282.

Опубликован

2024-01-26

Как цитировать

Tog’ayeva Dilnoza Azamatovna. (2024). MARKETING IN INCREASING THE COMPETITIVENESS OF FAMILY BUSINESSES RECOMMENDATIONS ON USING THE STRATEGY . Лучшие интеллектуальные исследования, 13(4), 182–187. извлечено от https://web-journal.ru/journal/article/view/2844