BUXORO VILOYATIDA HUNARMAND SHOGIRDLAR FAOLIYATI TAHLILI
Keywords:
Kalit so‘zlar: hunarmandchilik, ustoz-shogirdlik an’analari, hunarmandchilik markazi, hunarmandchilik turlari.Abstract
Annotatsiya. Buxoro azaldan hunarmandlar yurti bo‘lib, hunarmandchilik sirlari shogirdlarga usto-hunarmandlar tomonidan o‘rgatib boriladi. Bu borada Buxoroda 10 ta hunarmandchilik markazlarida hunar sirlari usto-hunarmandlar tomonidan o‘rgatib kelinmoqda. Hunarmandchilik markazlarida shogirdlar soni chegaralanmagan bo‘lib, tadbirkorlikni rivojlantirish agentligi tomonidan ustoz-shogird an’anasi asosida o‘quv kurslari tashkil etilib davlat tomonidan bir qancha imtiyozlar berib kelinmoqda.
References
Toshtemirova, U. (2023). USTOZ-SHOGIRD AN'ANALARINI KELAJAK YOSHLARIGA KENG MIQYOSDA TADBIQ ETISH!. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 2(4 Part 2), 40-41.
Uzbekistan, B. (2021). Ergasheva Aziza Farmonovna. ВОЗМОЖНОСТИ И ДОСТИЖЕНИЯ НАУКИ, 24.
Эргашева, А. (2023). Ҳунармандчилик маҳсулотлари бозорида хизмат кўрсатишнинг ўзига хос хусусиятлари. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 34(34).
Эргашева, А. (2023). РОЛЬ ГОСУДАРСТВЕННЫХ ПРИВИЛЕГИЙ В ПОДДЕРЖКЕ РЕМЕСЕЛ. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 36(36).
Эргашева, А. (2023). МЕХАНИЗМЫ РАЗВИТИЯ МАЛОГО БИЗНЕСА И ПРЕДПРИНИМАТЕЛЬСТВА В СФЕРЕ РЕМЕСЕЛ В МАХАЛЛЯХ. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 36(36).
Эргашева, А. (2023). HUNARMANDCHILIK SOHASIDA TADBIRKORLIKNI RIVOJLANTIRISHNING ASOSIY YO ‘NALISHLARI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 35(35).
Эргашева, А. (2023). HUNARMANDCHILIK MAHSULOTLARI BOZORIGA XIZMAT KO’RSATISHNING RIVOJLANISHINI HOZIRGI DARAJASI. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 32(32).
Эргашева, А. (2023). ANALYSIS OF CURRENT PROBLEMS AND OPPORTUNITIES IN THE DEVELOPMENT OF THE NATIONAL TOURISM INDUSTRY OF UZBEKISTAN. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 29(29).
https://www.buxstat.uz/uz/haqida/markaziy-apparat - Buxoro viloyati statistika bo‘limi ma’lumotlari
“Hunarmand” uyushmasi Buxoro viloyat boshqarmasi ma’lumotlari
Тойирова, С. А. (2021). ОСНОВНЫЕ ОСОБЕННОСТИ ТУРИСТИЧЕСКОГО ПРОДУКТА В СЕКТОРЕ ТУРИЗМА. In АКТУАЛЬНЫЕ ВОПРОСЫ СОВРЕМЕННОЙ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЯ (pp. 277-287).
Toyirova, S. (2023). PROSPECTS OF THE DEVELOPMENT OF THE SERVICES OF ACCOMMODATION FACILITIES. Journal of new century innovations, 28(1), 161-164.
Atoevna, T. S. (2021). Features of the Development of the Tourist Services Market in Uzbekistan. International Journal on Economics, Finance and Sustainable Development, 3(3), 211-217.
Bozorova, S. K., Toyirova, S. A., Kodirovna–Lecturer, B. S., & Atoevna–Lecturer, T. S. (2021). Classification of traditional advertising in the promotion of tourist destinations. Academy, (4 (67)).
Kodirovna, B. S., Atoevna, T. S., & Oktyamovna, A. S. (2020). Main features of advertising in tourism. Economics, (4 (47)), 38-40.
Zayni o‘g‘li, N. S., & Ergasheva, A. F. (2023). THE CURRENT STATE OF THE ONLINE TOURISM MARKET OF UZBEKISTAN AND THE USE OF MARKETING METHODS IN ITS DEVELOPMENT. JOURNAL OF INNOVATIONS IN SCIENTIFIC AND EDUCATIONAL RESEARCH, 6(3), 227-230.
Faizieva, S. K., & Zakirova, M. I. (2023). THE ROLE AND PLACE OF SMALL BUSINESS IN THE DEVELOPMENT OF THE SERVICE SECTOR IN UZBEKISTAN. Educational Research in Universal Sciences, 2(4), 858-864.
Kudratovna, F. S., & Ilkhomovna, Z. M. (2023). THE ROLE AND PLACE OF SMALL BUSINESS IN THE DEVELOPMENT OF THE SERVICE SECTOR IN UZBEKISTAN. ОБРАЗОВАНИЕ НАУКА И ИННОВАЦИОННЫЕ ИДЕИ В МИРЕ, 16(3), 134-140.
Файзиева, С. К., & Умиров, Ж. Т. (2021). ОБЪЕКТЫ КУЛЬТУРНОГО НАСЛЕДИЯ ДЛЯ РАЗВИТИЯ СЕЛЬСКОГО ТУРИЗМА В УЗБЕКИСТАНЕ. Вопросы науки и образования, (1 (126)), 7-14.
Файзиева, С. К., Жураева, Г. А., & Баратова, М. Б. (2021). ОСОБЕННОСТИ ПИТАНИЯ ПРИ КОРОНАВИРУСНОЙ ИНФЕКЦИИ. Вопросы науки и образования, (11 (136)), 11-17.
Davronov, I. O., Fayziyeva, S. K., & Isomov, B. S. (2020). The importance of marketing analysis for predicting the prospects of restaurants in Bukhara hotels. Economics, (1), 29-31.
Jafarova, K. (2023). Conservation and promotion of Bukhara’s historical center using digital technologies. ЦЕНТР НАУЧНЫХ ПУБЛИКАЦИЙ (buxdu. uz), 38(38).
Khаlimovnа, J. K. (2023). INFLUENCE OF LOCАL FOOD ON TOURIST MOTIVАTION IN BUKHАRА. Journal of new century innovations, 31(1), 121-124.
Khalimovna, J. K. (2023). THE ROLE OF FAMILY BUSINESSES IN THE ECONOMY OF THE COUNTRY: THE EXAMPLE OF BUKHARA REGION. Лучшие интеллектуальные исследования, 11(3), 91-95.