UMUMTA’LIM MAKTABLARIDA MUSIQA DARSLARINI TASHKIL ETISHNING ASOSIY SHAKLLAR
Keywords:
Kalit so'zlar: musiqa ta'limi, umumta'lim maktablari, tashkiliy modellar, o'qitish metodikasi, o'quv dasturi, o'quvchilarni jalb qilish.Abstract
Annotatsiya. Ushbu maqola umumta'lim maktablarida musiqa darslarini tashkil etishning turli shakllarini o'rganadi, turli yondashuvlarning samaradorligi va ta'sirini o'rganadi. Mavjud adabiyotlarni tahlil qilib, ushbu tadqiqot qo'llaniladigan metodikalar, ularning natijalari va talabalarning musiqiy ta'limiga potentsial ta'siri haqida tushuncha berishga qaratilgan.
References
Гулов, С. Н. (2020). МУЗЫКА И ЕЁ ВОЗДЕЙСТВИЕ НА ПСИХИЧЕСКУЮ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ ЧЕЛОВЕКА. Вестник науки и образования, (21-2 (99)). 10. Хасанов, Х. Р. (2020). Культура и искусство в эпоху Амира Темура и темуридов. Вестник науки и образования, (21-2 (99)).
Sharipova G. “Musiqa va uning o’qitish metodikasi” Toshkent-2006;
Karimova D., Yakubova Sh. “Bolalar musiqa asarlari ustida ishlash” Toshkent-2016;
Миршаев, У. М. (2020). Музыкально-эстетическое воспитание и современные требования к учителю музыки. Вестник науки и образования, (21-2 (99)).
Mirshayev, U., Sh, S., Cherniavskyi, V., Asadova, S., & Aslanova, N. (2019). The important tendencies in the development of creative and creative potentials in youth. International Journal of Recent Technology and Engineering, 8(3-3), 497-500
Gaibullaevich, N. F. (2021). METHODOLOGICAL REQUIREMENTS FOR THE SELECTION OF BUKHARA FOLK SONGS IN MUSIC EDUCATION. Web of Scientist: International Scientific Research Journal, 1(01), 83-88