MATEMATIKA VA INFORMATIKA FANINI O‘QITISHDA “INTERAKTIV O‘YIN”LARDAN FOYDALANISH

Authors

  • Otabayeva Sevaraxon Shaxobbdinovna

Keywords:

Kalit so‘zlar: Interaktiv, o‘yin, rebus, krassword, anagramma, ta’lim metodlari.

Abstract

Annotatsiya: Ushbu maqolada matematika va informatika fanlarini o‘qitishda interaktiv o‘yinlardan foydalanish haqida maslahatlar va tavsiyalar beradi. Matematika va informatika fanlarini o‘qitish uchun interaktiv o‘yinlar talabalarni va bu fanlar doirasidagi mavzularini o‘rganishga rag'batlantiradi va o‘rganish jarayonini qiziqarliroq qiladi.Talabalarga ko‘nikma olish, maslahat so‘rash, muammolarni hal qilish va fikrlash qobiliyatini rivojlantirish uchun qulay imkoniyatlar yaratadi.

References

Сухомлинский, В.А. Избранные педаго¬гические сочинения/ В.А.Сухомлин¬ский, том 3. – М.: Педагогика, 1981.

Кукушин, В.С. Общие основы педаго¬гик: учебное пособие для студентов педагогических вузов./ В.С.Кукушин. М.: - Ростов на Дону: Издательский центр «Март», 2006.

Х.А.Устаджалилова, М.С.Закирова./ Совершенствование современного непрерывного образования в Республике Узбекистан./ Образование, как фактор развития интеллектуального и морального потенциала: материалы международной конференции./Санкт Петерург, 2018,с. 42

Published

2024-03-27

How to Cite

Otabayeva Sevaraxon Shaxobbdinovna. (2024). MATEMATIKA VA INFORMATIKA FANINI O‘QITISHDA “INTERAKTIV O‘YIN”LARDAN FOYDALANISH. Лучшие интеллектуальные исследования, 17(4), 220–223. Retrieved from https://web-journal.ru/journal/article/view/4008