C# VA MASHINA TILI
Farmonov Sherzodbek Raxmonjonovich
Mirzaliyeva Zebiniso Mirzoxid qizi
Keywords: Kalit so‘zlar. C# tili, mashinani o'rganish, ML.NET, Accord.NET, TensorFlow.NET, integratsiya, ramkalar, miqyoslilik, algoritmlar, dasturiy ta'minotni ishlab chiqish, aqlli ilovalar, ma'lumotlarga asoslangan echimlar, Microsoft, TensorFlow, dasturlash, o'zaro faoliyat platformalar muvofiqligi.
Abstract
Annotatsiya. Ushbu maqola ML.NET, Accord.NET va TensorFlow.NET kabi ramkalar tomonidan taqdim etilgan uzluksiz integratsiyani o'rganib, C# dasturlash tili va mashina o'rganishning dinamik kesishishini o'rganadi. Muhokama C# ning mashinani o'rganish modellarini yaratish, o'qitish va joriy etish uchun taqdim etadigan qulaylik, kengayish va turli xil kutubxonalarni qamrab oladi. Microsoft-ning ML.NET C# ilovalariga mashina o'rganishni kiritishni soddalashtiradi, Accord.NET esa algoritmlarning keng doirasiga ega bo'lgan keng qamrovli kutubxonani taqdim etadi va TensorFlow.NET kuchli TensorFlow ramkasi bilan C# tilini ko'prik qiladi. Maqolada, shuningdek, mashinani o'rganish tushunchalarini tushunish va samarali resurslarni boshqarish o'rtasidagi muvozanat zarurligini ta'kidlab, muammolar va mulohazalarni ko'rib chiqadi. Mashinani o'rganish yechimlariga talab ortib borayotganligi sababli, C# va mashinani o'rganish o'rtasidagi sinergiya ishlab chiquvchilar uchun istiqbolli yo'lni taqdim etadi.
References
John Paul Mueller. C# 10.0 All-in-One For Dummies. Published by: John Wiley & Sons, Inc., 2022. — 830 с.
A.Troelsen, R.Japikse. Pro C# 8 with .NET Core 3. Foundational Principles and Practices in Programming. Ninth Edition. Apress, 2020. – 1223 с.
А.Васильев. Программирование на С# для начинающих. Основные свидания.: – М.: "Эксмо", 2018. – 592 с.
Фленов М. Е. Библия C#. — 3-е изд., перераб. и доп. — СПб.: БХВ-Петербург, 2016. — 544 с.
Фармонов, Ш., & Камбарова, Д. (2022). КАК ПОМОЧЬ УЧЕНИКАМ РАЗВИТЬ ИНТЕРЕС К УЧЕБЕ. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 1(2), 118-120.
Farmonov, S., & Rahmatjonov, M. (2023). FLUTTER YORDAMIDA PLATFORMALARARO KUTUBXONANI ISHLAB CHIQISH TEXNOLOGIYASI. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 2(6 Part 2), 124-127.
Farmonov, S.R. (2023). USE OF BLENDED LEARNING TECHNOLOGY IN ORGANIZING INDEPENDENT EDUCATION OF STUDENTS. MATERIALLAR TOʻPLAMI, 358-361 p.
https://doi.org/10.5281/zenodo.10159196
Farmonov, S., & Karimova, M. (2023). MODERN METHODS TO DEVELOP MATHEMATICAL THINKING IN SCHOOLCHILDREN. Бюллетень педагогов нового Узбекистана, 1(6 Part 2), 28-38.
Tojiyev, T., Boynazarov, A., & Farmonov, S. (2022). PHARMACOKINETICS IS A DESCRIPTION OF DRUGS AND THEIR BEHAVIOR IN THE HUMAN BODY BY BUILDING A MATHEMATICAL MODEL. Евразийский журнал медицинских и естественных наук, 2(13), 146-149.
Farmonov, S. (2023). C# DASTURLASH TILIDA GRAY KODI BILAN ISHLASH. Центральноазиатский журнал образования и инноваций, 2(12 Part 2), 71-74. Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.10417073
Farmonov, S. (2023). C# VA. NET CORE ZAMONAVIY DASTURLASHNING RIVOJLANISHI SIFATIDA. Бюллетень педагогов нового Узбекистана, 1(12), 70-73. Zenodo. https://in-academy.uz/index.php/yopa/article/view/24748
Farmonov, S., & Qo’qonboyev, A. (2023). C# 10 XUSUSIYATLARI: TILDAGI SO’NGGI YAXSHILANISHLARNI O’RGANISH. Бюллетень педагогов нового Узбекистана, 1(12), 77-79. Zenodo. https://in-academy.uz/index.php/yopa/article/view/24808
Farmonov, S., & Hakimov, M. (2023). C# DA DELEGATLAR VA HODISALARNING ROLI: VOQEALARGA ASOSLANGAN DASTURLASHGA CHUQUR KIRISH. Бюллетень педагогов нового Узбекистана, 1(12), 80-84. Zenodo. https://in-academy.uz/index.php/yopa/article/view/24809
Фармонов, Ш., & Хайдарова, С. (2022). Обобщенный метод Бубнова-Галеркина для уравнений с дробно-дифференциальным оператором. Norwegian Journal of Development of the International Science, (99), 10-15.
Farmonov, S., & Jo'rayeva, M. (2023). DASTURLASHDA POLIMORFIZMNING AHAMIYATI. В МЕЖДУРОДНАЯ КОНФЕРЕНЦИЯ АКАДЕМИЧЕСКИХ НАУК (Т. 2, Выпуск 13, сс. 5–8). Zenodo. https://doi.org/10.5281/zenodo.10422852
Farmonov, S. ., & Toirov , S. . (2023). NETDA DASTURLASHNING ZAMONAVIY TEXNOLOGIYALARINI O’RGANISH. Theoretical Aspects in the Formation of Pedagogical Sciences, 2(22), 90–96. извлечено от http://econferences.ru/index.php/tafps/article/view/10956