ТАЛАБАЛАРНИНГ МАСОФАВИЙ МУСТАҚИЛ ТАЪЛИМ ОЛИШ МАЛАКАЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ПРИНЦИПЛАРИ

Авторы

  • Ширинова Феруза Атхамовна

Ключевые слова:

Таянч сўз ва тушунчалар: масофавий таълим, мустақил ўқув-билув фаолият, узлуксиз таълим, интенсив ишлаш, индивидуаллашган ёндашув, Moodle масофавий таълим тизими, электрон ҳужжатлар.

Аннотация

Ушбу мақолада олий таълим талабаларининг мустақил фаолиятини
ташкиллаштиришда педагогик шароитларни инобатга олган ҳолда инновацион
муҳитни яратиш билан таълим самарадорлигининг ошиши ва талабаларнинг
чет тили ўрганишларига инновацион ёндашиш ҳақида айтилади.

Библиографические ссылки

Муханов С.А. Технология проектирования дистанционного курса

“дифференциальные уравнения” с использованием Moodle”. / “Наука и

школа”, 2014 й.

Панишева Е.В. Информационные технологии в образовании. /

“Образование и наука”, 2015 й.

Боброва Н.В. Трудности профильно-ориентированного обучения

английскому языку в техническом вузе. / “Приволжский научный вестник”,

й.

Нейман С.Ю. Принципы построения системы дистанционного обучения

иностранным языкам. / “Санкт-Петербургский образовательный вестник”,

й.

Кучкаров, В., & Иканова, Л. (2022). THE ROLE OF EDUCATION AND

UPBRINGING IN THE PROFESSIONAL ORIENTATION OF YOUNG

PEOPLE. МЕЖДУНАРОДНЫЙ ЖУРНАЛ КОНСЕНСУС, 3(2).

Зайцева О.Н. Технология дистанционного обучения в процессе организации

самостоятельной работы студентов медицинских специальностей вузов: на

примере изучения математических дисциплин. Автореферат дисс. - Москва,

Орел: 2013.

Lazokat, I. (2022). Enhancing listening skills with the help of digital Tools.

Thematics Journal of English Language Teaching, 6(1).

Умарова Ф. З. КОММУНИКАТИВНАЯ КОМПЕТЕНЦИЯ–ВАЖНОЕ

ПРЕИМУЩЕСТВО БУДУЩЕГО СПЕЦИАЛИСТА //Oriental renaissance:

Innovative, educational, natural and social sciences. – 2022. – Т. 2. – №. Special

Issue 28. – С. 429-434.

Опубликован

2023-12-12

Как цитировать

Ширинова Феруза Атхамовна. (2023). ТАЛАБАЛАРНИНГ МАСОФАВИЙ МУСТАҚИЛ ТАЪЛИМ ОЛИШ МАЛАКАЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ ПРИНЦИПЛАРИ . Лучшие интеллектуальные исследования, 10(4), 121–125. извлечено от http://web-journal.ru/index.php/journal/article/view/1986