TARBIYACHI IMIDJIDA -PEDAGOGIK KOMMUNIKATSIYA
Keywords:
Kalit so‘zlar: pedagogik takt, pedagogik nazokat, nutqiy savodxonlik, nutqning to‘g‘riligi, nutqning mantiqiyligi, nutqning tozaligi, odob, ahloq, ekstravert, Introvert.Abstract
Annotatsiya: Maqolada maktabgacha ta’lim tashkilotlarida tarbiyachi-pedagog faoliyatining eng muhim jihatlari bo‘lgan “imidj” ni yoritib turuvchi kommunikativ sifatlarining shakllanganligi: pedagogik takt, pedagogik nazokat, nutqiy savodxonlik, nutqning to‘g‘riligi, nutqning mantiqiyligi, nutqning tozaligi hamda uning odobi, ahloqi to‘g‘risidagi masalalar muhim o‘rin tutishi xususida so‘z yuritiladi.
References
Foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhati:
Ubayevna, R. X. (2023). BATAREYKALAR VA ULARNING BOLA HAYOTIDAGI SALBIY TA’SIRI. Лучшие интеллектуальные исследования, 7(1), 83-88.
Ризаева, Х. У., & Искандаров, Н. Р. (2023). МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ЁШИДАГИ БОЛАЛАРДА МЕҲНАТ ТАРБИЯСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ. Лучшие интеллектуальные исследования, 7(1), 89-98.
Rizayeva, X. (2022). MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARDA MILLIY QADRIYAT TUSHUNCHALARINI SHAKLLANTIRISHDA OILA VA MAHALLANING ROLI. Science and innovation, 1(B8), 2165-2168.
Rizayeva, X. U. (2022). MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARINING KUNDALIK TA’LIMIY FAOLIYATI DAVOMIDA MILLIY QADRIYAT TUSHUNCHALARINI BOLA ONGIGA SINGDIRILISH DARAJASI. THE THEORY OF RECENT SCIENTIFIC RESEARCH IN THE FIELD OF PEDAGOGY, 1(4), 129-134.
Расулхожаева, М. А. (2012). Роль воспитателей в формировании нравственных качеств у детей старшего дошкольного возраста посредством знакомства с животным миром. Молодой ученый, (7), 314-316.
Расулходжаева, М. А. (2022). КОММУНИКАТИВНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ В ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПЕДАГОГА ДОШКОЛЬНОЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ. Национальная ассоциация ученых, (80), 30-32.
Rasulkhujaeva, M. A. (2019). Educator’s Role in Forming Moral Qualities Senior Preschool Age Children by Introducing Animal World. Eastern European Scientific Journal, (1).
Ширбачеева, Г. Ш. (2020). Качество работы дошкольной образовательной организации зависит от руководителя. Управление дошкольным образовательным учреждением, (2), 46-51.
Ширбачеева, Г. Ш. (2021). УПРАВЛЕНЧЕСКАЯ ФУНКЦИЯ РУКОВОДИТЕЛЯ ДОШКОЛЬНОЙ ОБРАЗОВАТЕЛЬНОЙ ОРГАНИЗАЦИИ В СФЕРЕ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ АДАПТАЦИИ НАЧИНАЮЩИХ ПЕДАГОГОВ. In Современная наука. XXI век: научный, культурный, ИТ контекст (pp. 303-308).
Ширбачеева, Г. Ш. (2019). К проблеме качества образования в дошкольном учреждении. In INTERNATIONAL SCIENTIFIC REVIEW OF THE PROBLEMS OF PHILISOPHY, PSYCHOLOGY AND PEDAGOGY (pp. 33-39).
Ширбачеева, Г. Ш., & Халилова, Г. В. (2020). Педагогическое мастерство воспитателя. Управление дошкольным образовательным учреждением, (5), 74-79.
Ширбачеева, Г. Ш. (2019). Роль руководителя в адаптации новых сотрудников дошкольного образовательного учреждения. In Актуальные проблемы современного образования: опыт и инновации (pp. 88-89).