RUHIY RIVOJLANISHI SUSTLASHGAN BOLALARNI KORREKSION-PEDAGOGIK VA RIVOJLANTIRISH ISH YO’NALISHLARI
Keywords:
Kalit so’zlar: Ruhiy rivojlanishi sustlashish, tayanch – korreksion, gnozis, praksis, intellect, diagnostika - monitoring, psixokorreksion ish, inklyuziv ta’lim.Abstract
Annotatsiya: Maqolada ruhiy rivojlanishi sustlashuvining kelib chiqish sabablari,turlari hamda ruhiy rivojlanishi sustlashgan bolalarni korreksion-pedagogik va rivojlantiruvchi ish yo’nalishlari yoritib berilgan.
References
M.U.Xamidova “Maxsus pedagogika” Toshkent 2018.
Карпунина О.И., Рябова Н.В. Специальная педагогика в опорных схемах. – М. 2002.
Ермаков В.П.,Куличева Н.И. Профориентация слепых школьников. – М.,1982
Ермаков В.П. Основы обучения и профессиональной ориентации слепых слабовидящих школьников. – М., 1987.
Munavvarov A.K. Oila pedagogikasi. – T.:”O’qituvchi”, 1994 y.
Mo’minova L.R. Nogiron bolalarni oilada tarbiyasi. 1996 y.
O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Qarori 638-sonli, 12.10.2021-yil. Toshkent.
ilmfanvata’lim.uz.
М.Земцова. Пути компенсации слепоты. – М., 1995.
У.Кулагин. О наглядных пособиях для школ слепых, воспринимающих с помощью осязания. – М., 1991.
L.Mo’minova, D.Nazarova “Maxsus ta’lim atamalarining izohli lug’ati” RTM, T., 2012 y.
Казаков А.А. Организация кабинета природоведения для школ слепых и слабовидящих. – Свердловск, 1987.
M.Yu.Ayupova “Logopediya” – T.: “O’zbekiston faylasuflari milliy jamiyati”, 2007 y.