EKSPORT SALOHIYATINI OSHIRISHDA KICHIK BIZNES SUBYEKTLARINING O’RNI
Keywords:
Kalit so'zlar. Kichik biznes sub'ektlari, eksport salohiyati, xalqaro savdo, iqtisodiy o'sish, ko'k eksport strategiyasi, jahon bozori.Abstract
Annotatsiya. Ushbu maqolada kichik biznes sub'ektlari mamlakatning eksport salohiyatini oshirishda muhim rol o'ynaydi. Mavjud adabiyotlarni tahlil qilish, amaliy tadqiqotlarni o'rganish va birlamchi tadqiqotlarni o'tkazish orqali ushbu tadqiqot kichik biznesning jahon bozoriga qanday hissa qo'shishi va eksportni ko'paytirishda o'z salohiyatidan yanada foydalanish uchun qanday strategiyalardan foydalanish mumkinligini yoritishga qaratilgan.
References
Ускова С.И. (2013) Экономический потенциал предприятия как основа предпринимательской деятельности [Электронный ресурс] / С.И. Ускова. – Режим доступа: http://science-bsea.narod.ru.
Асаилов А.А. (2001) Экспортный потенциал региона и механизм его развития (На примере Республики Дагестан): дис. канд. экон. наук: 08.00.05 / А.А. Асаилов. – Махачкала. – 195 c.
Дэниелс Джон Д. (1994) Международный бизнес: внешняя среда и деловые операции / Джон Д. Дэниелс, Ли Х. Радеба ; пер. с англ., 6-е изд. – М. :“Дело ЛТД”. – 456 с
Кислова Ю.Е. (2013) Оценка влияния факторов внешней среды на экспортную стратегию предприятия [Электронный ресурс] / Ю.Е. Кислова // Корпоративный мене1джмент. – Режим доступа: http://www.cfin. ru/press/management/2002-1/04.shtml.
Мокий М.С., Скамай Л.Г., Трубочкина М.И. (2002) Экономика предприятия: Учеб. пособие / Под ред. проф. М.Г. Лапусты. М.: ИНФРА М.
Котлер Ф., Армстронг Г. (1998) Основы маркетинга / Пр. с англ. 2-е изд-е. К.; М.; СПб.: Издат. дом «Вильяме».
Портер М. (2001) Конкуренция: Пер. с англ. М.: Издательский дом «Вильямс»