Инсонларда диний экстремизм ва терроризмга қарши курашиш муъхитни шакллантириш бугунги куннинг долзарб талабидир

Худойбергенов Диёрбек Эргашбай уғли

Authors

  • Худойбергенов Диёрбек Эргашбай уғли Ўзбекистон Республикаси Ички Ишлар Вазирлиги Академияси курсанти

Keywords:

демократик ҳуқуқий давлат, фуқаролик жамияти, диний экстремизм, терроризм, террор, иммунитет.

Abstract

Ушбу мақолада демократик ҳуқуқий давлатни барпо этиш ва фуқаролик жамиятини шакллантириш жараёнида унга тусқинлиқ қилувчи, адоватни, урушни тарғиб қилувчи диний экстремизм ва терроризмга қарши кураш, бу сохада олиб борилаётган чора тадбирлар, диний экстремизм ва терроризмнинг Ўзбекистон Республикасида содир этган каршилик харакатлари ҳақида мақоламизда тўлиқроқ маълумот берилади.

References

https://arxiv.uz/uz/documents/kurs-ishlari/huquqshunoslik/u-u-iy-davlat-tushunchasi-va-tarifi-1

https://religions.uz/news/detail?id=391

https://lex.uz/docs/4494709?ONDATE2=21.04.2021&action=compare

« Ўзбекистон Республикаси Конституцияси» https://constitution.uz/uz/clause/index

https://religions.uz/news/detail?id=391

https://uz.wikipedia.org/wiki/Ekstremizm

https://www.gazeta.uz/oz/2021/02/16/16-february-1999/

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 7 февралдаги ПФ-4947-сон «Ўзбекистон Республикасини янада ривожлантириш бўйича Ҳаракатлар стратегияси тўғрисида»ги Фармони www.lex.uz.

Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2017 йил 10 апрелдаги «Ички ишлар органларининг фаолияти самарадорлигини тубдан ошириш, жамоат тартибини, фуқароларҳуқуқлари, эркинликлари ва қонуний манфаатларини ишончли ҳимоя қилишни таъминлашда уларнинг масъулиятини кучайтириш чора-тадбирлари тўғрисида»ги ПФ5005-сонли Фармони.

Фуқаролик жамияти. https://uz.wikipedia.org/wiki/Fuqarolik_jamiyati

Published

2024-05-30

How to Cite

Ўзбекистон Республикаси Ички Ишлар Вазирлиги Академияси курсанти, Х. Д. Э. у. (2024). Инсонларда диний экстремизм ва терроризмга қарши курашиш муъхитни шакллантириш бугунги куннинг долзарб талабидир: Худойбергенов Диёрбек Эргашбай уғли. Лучшие интеллектуальные исследования, 22(1), 123–129. Retrieved from https://web-journal.ru/journal/article/view/5637