КОРЕЙС ХАЛҚИ МАДАНИЯТИДА «ЧУМОНГ ТОНМЁНЕ» ОБРАЗИНИНГ ТУТГАН ЎРНИ.

Authors

  • Нурмухамедова Мохира Ураловна

Keywords:

Калит сўзлар: эпос, афсона, этнопедагогика, маданий ўзига хослик, корейс мифологияси, синхрон ва диахроник маълумотлар, аккултурация, инициация, ҳетеростереотип, патернализм, кўп маданиятли таълим, эстетик тарбия, миллатлараро бағрикенглик.

Abstract

Аннотация корейс афсоналари асосида маданий ўзликни англашни шакллантириш ва корейс афсоналарининг асосий мотивлари кўриб чиқилган бўлиб, улар инсон ахлоқи моделларини белгилаб берган ва бугунги кунгача қадимги даврларда вужудга келган ахлоқий қонунларни сақлаб келмоқда. Шунинг учун афсоналарни ўрганиш талабаларни энг муҳим умуминсоний ва миллий маънавий қадриятлар билан таништиришга, уларнинг замонавий кўп маданиятли таълим вазифаларига жавоб берадиган ахлоқий позициясини шакллантиришга ёрдам беради.

References

Бичурин Н. Я. (Иакинф), Собрание сведений о народах, обитавших в Средней Азии в древние времена, т. 2, М. — Л., 1950, с. 21, 23, 62, 87;

Пак M. H., Описание корейских племен начала нашей эры (по «Сань-го чжи.), «Проблемы востоковедения», 1961, No 1, с. 124;

Джарылгасинова Р. Ш., Корейские мифы о культурных героях, в сб.: Религия и мифология народов Восточной и Южной Азии, М., 1970;

Древние когурёсцы, М., 1972, с. 84-92, 99-105; Никитина М. И.,

Троцевич А. Ф. Очерки истории корейской литературы до 14 в., М., 1969

Корейские предания и легенды из средневековых книг, М., 1980, с. 38-42, 205-229, 239-40, 276-80; Троцевич А. Ф., Корейские легенды о предках — основателях государств Тонмёне и Чумоне, «Народы Азии и Африки», 1968, No 2, с. 125-28;

Shiratori К., The legend of the king Tung-ming, the founder of Fu-yь-kuo, «Memoirs of the research department of the Toyo Bunko», No 10, Tokyo, 1938, p. 1-38; Хон Гимун, Чосон синхва ёнгу (Исследование корейских мифов), Пхеньян, 1964, с. 3-81.

Published

2024-05-23

How to Cite

Нурмухамедова Мохира Ураловна. (2024). КОРЕЙС ХАЛҚИ МАДАНИЯТИДА «ЧУМОНГ ТОНМЁНЕ» ОБРАЗИНИНГ ТУТГАН ЎРНИ. Лучшие интеллектуальные исследования, 21(3), 99–104. Retrieved from https://web-journal.ru/journal/article/view/5445