KOMPETENSIYAVIY YONDASHUV ASOSIDA BO‘LAJAK TARBIYACHILARNI KASBIY-PEDAGOGIK FAOLIYATGA TAYYORLASHNING INTEGRATIV TEXNOLOGIYASI
Keywords:
Kalit so'zlar: kompetentsiya, o'rganish, intellektual, strategiya, tizim, ekspert, kontekst.Abstract
Annotatsiya: Ushbu maqolada zamonaviy jamiyatda mamlakatning rivojlanish darajasi,pedagogika o‘quv tashkilotlaridagi pedagogik jarayonlar, pedagog kadrlarning salohiyati haqida tushuntirishlar berilgan
References
Ergasheva, B. (2022). TALABALARINING PEDAGOGIK MODERINIZATSIYA SHAROITIDA KASBIY TAYYORGARLIGINI TAKOMILLASHTIRISH. Science and innovation, 1(B7), 401-405.
Barno, E. (2023). OʻZBEKISTONDA MAKTABGACHA TALIM MUASSASALARINING ZAMONAVIY TIZIMI. Research Focus International Scientific Journal, 2(3), 103-105.
Ergasheva, B., Maxmudova, D., & Ramozonova, B. (2023). TECHNOLOGIES OF PREPARING FUTURE TEACHERS FOR PROFESSIONAL ACTIVITY ON THE BASE OF A COMPETENT APPROACH. MODERN SCIENCE AND RESEARCH, 2(10), 118–122.
Ergasheva Ba’rno Ziyavitdin qizi, & Qulbulova Rayhona Anvar qizi. (2023). MAMLAKATIMIZDA VA XORIJIY MAMLAKATLARDA MAKTABGACHA TA’LIM TIZIMI . Лучшие интеллектуальные исследования, 10(4), 69–74.
MAKTABGACHA TAʼLIMDA RIVOJLANUVCHI TEXNOLOGIYALARINI QOʻLLASH USULLARI MD Akmalovna, BR Sadriddinovna, BEZ Qizi.Science and innovation 2 (Special Issue 13), 538-540.
Ergasheva Ba’rno Ziyavitdin qizi, & Islomova Sabina Jamshidxon qizi. (2023). ZAMONAVIY TARBIYACHINING KASBIY KOMPETENLIGI . Лучшие интеллектуальные исследования, 10(5), 60–62.
Ergasheva Barno Ziyavitdin qizi. (2022). KOMPETENSIYAVIY YONDASHUV ASOSIDA BO‘LAJAK TARBIYACHILARNI KASBIY FAOLIYATGA TAYYORLASH TEXNOLOGIYASI PEDAGOGIK MUAMMO SIFATIDA. QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI, 5(5), 75–77.
Xasanova, S. (2022). ОРГАНИЗАЦИЯ РАЗВИВАЮЩЕГО ОБРАЗОВАТЕЛЬНОГО ПРОСТРАНСТВА КАК ФАКТОР ГОТОВНОСТИ РЕБЕНКА К ШКОЛЕ. Science and innovation, 1(B8), 2199-2203.
Khasanova, S. (2021). THE ROLE OF HISTORICAL ARCHITECTURAL MONUMENTS IN THE FORMATION OF NATIONAL PRIDE BY PRESCHOOL ADULT CHILDREN. In Педагогика и психология в современном мире: теоретические и практические исследования (pp. 103-107).
Khasanova, S. (2021). Formation of national pride in children through teaching description of historical monuments in Uzbekistan. ACADEMICIA: AN INTERNATIONAL MULTIDISCIPLINARY RESEARCH JOURNAL, 11(2), 734-738.
Sh.T.Xasanova. Tarixiy obidalar bolalarda milliy g’ururni shakllantirish vositasi sifatida. «Yosh olimlar axborotnomasi» – «Вестник молодых ученых» – «The bulletin of young scientists». №4(1) 2023.ISSN 2181-5186.
Хасанова, Ш. T. (2012). Формирование элементов национальной гордости у детей старшего дошкольного возраста посредством архитектурных памятников. Педагогические науки, (1), 70-73.