KASB-HUNAR OʻRGANISHDA MATEMATIKA FANINING AHAMIYATI
Keywords:
. Kalit so‘zlar: Elementar matematika, oliy matematika, umumiy metodika, maxsus metodika, matematik tafakkur, matematik madaniyat.Abstract
Annotatsiya: Ushbu maqolada kasb-hunar maktablarida matematika fanining ahamiyati, o’quvchi yoshlarga kasb-hunar o’rgatishda matematika fanini o’qitishning maqsadi, o‘qitishning xususiyatlari, o‘quvchilarda mustaqil mantiqiy fikrlash qobiliyatlarini shakllantirish bilan birga ularda matematikaning qonuniyatlarini o‘rganishga bo‘lgan qiziqishlarini tarbiyalash haqida so‘z yuritilgan.
References
ЮнусоваД. Математикани ўқитишнинг замонавий технологиялари. Дарслик. –Т.: Fan va texnologiya, 2011. –200 б.
ЮнусоваД.И. “Олий таълимда математика фанларини ўқитиш методикаси” модули бўйича ўқув–услуби ймажмуа, Т.: 2016–397 б.
УмароваУ.У. Рольсо временных интерактивных методов виз учениитемы «Множества и операции над ними»// Вестник науки и образования. 94:16 (2020), часть2, с. 21-24.
ТошеваН.А. Использование метода мозгового штурма на уроке комплексного анализа и его преимущества// Проблемы педагогики No2:2 (2021), с. 42-46.
Minamatov, Y. E. U. (2021). APPLICATION OF MODULAR TEACHING TECHNOLOGY IN TECHNOLOGY. Scientific progress, 2(8), 911-913.
Minamatov, Y. E. O. G. L., & Nasirdinova, M. H. Q. (2022). APPLICATION OF ICT IN EDUCATION AND TEACHING TECHNOLOGIES. Scientific progress, 3(4), 738-740.
Minamatov, Y. E. O. G. L., & Yusupova, N. M. (2022). SMART TEXNOLOGIYALARDA TA‟LIM JARAYONI. Central Asian Academic Journal of Scientific Research, 2(6), 441-445.
Avazjon o„g„li, V. D., & Esonali o„g„li, M. Y. (2022). Use and Importance of Three-Dimensional Images in Fields. Journal of Ethics and Diversity in International Communication, 2(2), 1-4.
Avazjon o„g„li, V. D., & Esonali o„g„li, M. Y. (2022). Prospects for the Development of the 3D Modeling Process. Texas Journal of Engineering and Technology, 7, 78-79.
Горовик, А. А., & Халилов, З. Ш. (2021). ОСНОВЫ ФУНКЦИОНИРОВАНИЯ И РАЗВИТИЯ ЭЛЕКТРОННОГО ДИСТАНЦИОННОГО ОБРАЗОВАНИЯ В РЕСПУБЛИКЕ УЗБЕКИСТАН. Universum: технические науки, (12-1 (93)), 54-56.
Norbutaev, M. A. (2022). Create Computer Learning Games Taking Into Account the Psychophysiological Characteristics of the User. International Journal of Development and Public Policy, 2(6), 113-116.