ЗАМОНАВИЙ ТАЪЛИМ ТРАНСФОРМАЦИЯЛАРИНИНГ ЁШЛАРНИ ЗАМОНАВИЙ КАСБЛАРГА ТАЙЁРЛАШДАГИ ЭПИСТЕМОЛОГИК ВА ИЖТИМОИЙ ЗАРУРИЯТИ: МЕТОДОЛОГИК ТАҲЛИЛ
Жалалова Г.О
Ключевые слова: Калит сўзлар: таълим тизими, мураккаб тизим, элемент, структура, фанлараро ёндашув, методология, эпистемология, трансфессионаллик, трансформация
Аннотация
Мақолада муаллиф биринчидан, замонавий даврда таълимнинг мураккаб
тизим сифатидаги трансформациясининг эпистемологик ва ижтимоий аҳамияти
методологик таҳлил этилади. Замонавий ижтимоий, иқтисодй ўзгаришлар
трансфессионал касбларга бўлган эҳтиёжни ортиб боришига олиб келиши, бу эса
таълим тизимида фанлараро ёндашувни ривожлантиришни эпистемологик ва
ижтимоий заруриятга айланишига олиб келиши таъкидланади.
Библиографические ссылки
ФОЙДАЛАНИЛГАН АДАБИЁТЛАР РЎЙҲАТИ:
Мирзиёев Ш.М. Янги Ўзбекистон Стратегияси. - Т.: Ўзбекистон, 2021.- Б.
Мирзиёев Ш.М. Янги Ўзбекистон Стратегияси. - Т.: Ўзбекистон, 2021.- Б.
Алиева Н.З. Постнеклассическое естественнонаучное образование:
проблемы становления: монография / Н.З. Алиева. - Шахты: ЮРГУЭС,
-197 с.
Ботирова С. Фанлараро ёндашувнинг методологик муаммолари. 00.09.01.
Дисс. ф.ф.д.(PhD). - Т., 2017.
Жалалова Г.О. Таълим тизимидаги трансформацияларнинг
эпистемологик моҳияти // ЎзМУ Хабарлари. – Тошкент, 2013. Махсус
сон. – Б.181-184.
https://postupi.online/journal/novie-professii/professii-na-stike-it-i-drugih-
nauk/