NOGIRONLIGI BOR BOLALAR UCHUN BAXTLI BOLALIK YARATISHDA MAXSUS MTTLARNING O`RNI VA AHAMIYATI

Boltaboeva Munis Nabijonovna

Ключевые слова: Tayanch tushunchalar: nogironligi bor bolalar, maxsus bog`cha, auitizm, bolalik, ta`lim, tarbiya, aqliy rivojlanish, maktabgacha ta`lim, individual xususiyatlar.


Аннотация

Ushbu maqolada maxsus maktabgacha ta`lim muassasalarining nogironligi
bo`lgan bolalarning ta`lim va tarbiya olish jarayonida qanchalik ahamiyatga ega
ekanligini va bu kabi bog`chalarning nogiron bolalar hayotida va rivojlanishida katta
rol o`ynashi to`g`risida fikr yuritilgan. Maqola talabga ko`ra annotatsiya, tayanch
tushunchalar, kirish, asosiy qism, xulosa va foydalanilgan adbiyotlar ro`yhatidan
iborat.


Библиографические ссылки

Foydalanilgan adabiyotlar:

Ушакова Т. Н. Рождение слова: Проблемы психологии речи и

психолингвистики. – Москва: Изд-во «Институт психологии РАН», 2011.

– 524 с.

Акбарова Ш.Ҳ. Мактабгача ѐшдаги болаларга инглиз тили лексикасини

ўргатиш методикаси.–Тошкент, 2020. – 165 б.

https://www.futurelearn.com/info/courses/children-with-developmental-

disabilities/0/steps/60052

https://kknews.uz/oz/10551.html

https://www.nationwidechildrens.org/family-resources-

education/700childrens/2023/01/learning-about-special-needs-preschools

https://www.samdu.uz/uz/news/26475