GENDER YONDASHUV ASOSIDA SHARQONA TARBIYANI SHAKLLANTIRISHNING IJTIMOIY-PEDAGOGIK ZARURATI
Xolmatova Zulfiya Tillavoldiyevna
Ключевые слова: Kalit so’zlar. Gender, tushuncha, ta’lim, o’qitish, tarbiya, maktab va OTM, strategiya, erkak va ayol.
Аннотация
Annotatsiya: O’zbekiston Respublikasiga biriktirilgan gender tengligi bo’yicha xalqaro hujjatlar normalarining amalda bajarilishini monitoring qilish va ularda belgilangan tavsiyalarning bajarilishini nazorat qilish, genderli yondoshuv asosida qurilgan hozirgi zamon maktabidagi ta’lim jarayonining tahlilidan iboratdir.
Библиографические ссылки
Холматова, З. Т. (2020). ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИДА ГЕНДЕРЛИ ЁНДАШУВ МОДЕЛИНИНГ ХАРАКТЕРИСТИКАСИ. Педагогика ва психологияда инновациялар, 7(3).
Kholmatova, Z. T. (2019). GENDER EDUCATION OF PRESCHOOL CHILDREN. Scientific Bulletin of Namangan State University, 1(9), 199-207.
Xolmatova, Z. T. Teoreticheskie osnovi gendernogo podxoda v pedagogike. Nauchniy jurnal «Gumanitarniy traktat» www. gumtraktat. ru ISSN, 2500-115915.
Холматова, З. Т. (2017). ОПРЕДЕЛИТЬ ОДАРЁННЫХ ДЕТЕЙ И РАЗВИВАТЬ У НИХ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ВОЗМОЖНОСТИ. Ученый XXI века, 58.
Холикова, Д. М., & Холматова, З. Т. (2019). ЭФФЕКТИВНОСТЬ ИГРОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ. Школа будущего, (4), 236-245.
Холматова, З. Т. (2019). ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ ГЕНДЕРНОГО ПОДХОДА В ПЕДАГОГИКЕ. Гуманитарный трактат, (61), 77-80.
Холматова, З. (2021). Ўзбекистонда гендер тарбия–оила мустаҳкамлиги меъзони. Общество и инновации, 2(9/S), 253-265.
Холматова, З. (2017). Особенности субъект-субъектных отношений в процессе дискуссии, основанной на диалоге. Педагогическое образование и наука, (2), 104-106.
Холматова, З. (2016). Основные аспекты развития личностных структур сознания в школьном возрасте. Вестник современной науки, (1-2), 132-134.
Холматова, З. Т. (2013). Гендерный подход к проблемам обучения и воспитания. In Аспекты в реализации научных исследований (pp. 31-36).
Холматова, З. (2021). Гендерное образование в Узбекистане–критерии силы семьи. Общество и инновации, 2(9/S), 253-265.
Kholikova, D. (2020). INTELLECTUAL ACTIVITY OF CREATIVE THINKING VERBAL TEST “UNUSUAL USE”. PEDAGOGICAL SCIENCES, 22.
Kholikova, D. M. (2021). DEVELOPMENT OF INNOVATIVE THINKING SKILLS IN.
Xolikova, D. M. (2022). TALABALARDA INNOVATSION FIKRLASH KO’NIKMALARINI TAKOMILLASHTIRISHNING NAZARIY-METODOLOGIK ASOSLARI. Scientific progress, 3(4), 174-180.
Шарипова Д., Холикова Д. Основные направления работы по технологиям оздоровления в начальной школе. “Халк та'лими” ильмий-журнал "Методика". 2017. № 6.
SHaripova, D., & Xolikova, D. Osnovnie napravleniya raboti po texnologii zdorovesberejeniya v nachalnoy shkole.“Xalq ta’limi” ilmiy-metodik jurnali. 2017. № 6.
Maksutovna, K. D. (2022). DEVELOPMENT OF INNOVATIVE THINKING SKILLS AMONG STUDENTS OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTIONS. ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING & MANAGEMENT REVIEW ISSN: 2319-2836 Impact Factor: 7.603, 11(10), 55-59.
Maksutovna, K. D. (2022). Development of innovative thinking skills among students of higher educational institutions. ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING & MANAGEMENT REVIEW ISSN: 2319-2836 Impact Factor: 7.603, 11(10), 55-59.
Khalikova, D. M. (2016). QUESTION OF EDUCATION IN IMPROVING THE PERSONALITY. Ученый XXI века, (3-1), 34-37.
Холикова, Д. М. (2016). QUESTION OF EDUCATION IN IMPROVING THE PERSONALITY. Ученый XXI века, (3-1 (16)), 34-37.