TALABALARNING DASTURLASHGA OID ALGORITMIK FIKRLASHINI RIVOJLANTIRISHDA MUAMMOLI TA’LIM TEXNOLOGIYASIDAN FOYDALANISH

Authors

  • Buranova Umriya Davronovna

Abstract

Dasturlashga oid fanlarni o‘qitish texnologiyasi an’anaviy o‘qitish texnologiyalaridan tubdan farq qilib, sinf va sinfdan tashqari mashg‘ulotlarni tashkil qilish jarayonida o‘qituvchilarning yangicha yondashuvini talab qiladi. Muammoli ta’lim texnologiyasidan foydalanish o’quvchilarning misol va masalalarni dasturlashga oid bilim, ko‘nikma, malakalarini shakllantirish va rivojlantirishda samarali hisoblanadi.

References

Отаханов Н.А. Объектга йўналтирилган дастурлаш технологияларини ўқитиш услубиёти (Олий ўқув юртлари мисолида) // Педагогика фанлари номзоди илмий даражасини олиш учун тақдим этилган диссертацияси автореферати. – Тошкент, 2009. – 28 б.

Селевко Г.К. Энциклопедия образовательных технологий. Т.1. – М.: Народное образование, 2005. – 556 с.

Tоliроvа J.О. Biоlоgiyаni о‘qitishdа реdаgоgik tеxnоlоgiyаlаr // Оliy tа’lim muаssаsаlаri tаlаbаlаri uсhun dаrslik. – Тоshkеnt: “Nizоmiy nоmidаgi TDРU”, 2011. – 159 b.

Мельникова Е.Н. Проблемно-диалогическое обучение: понятие, технология, предметная специфика. Под науч. ред. Д.И.Фельдштейна. – М.: Баласс, 2015. – 218 с.

Муштавинская И.В. Проблемы и перспективы развития образования (II): материалы междунар. заоч. науч. конф. (г. Пермь, май 2012 г.) / И.В. Муштаинская. – Пермь: Меркурий, 2012. – С. 19-24.

Published

2024-03-30

How to Cite

Buranova Umriya Davronovna. (2024). TALABALARNING DASTURLASHGA OID ALGORITMIK FIKRLASHINI RIVOJLANTIRISHDA MUAMMOLI TA’LIM TEXNOLOGIYASIDAN FOYDALANISH. Лучшие интеллектуальные исследования, 18(1), 136–138. Retrieved from http://web-journal.ru/index.php/journal/article/view/4078