MILLIY QADRIYATLAR VA TA’LIM TARBIYA UYG’UNLIGI

Mo’ydinova Muhlisaxon

Ключевые слова: Kalit so’zlar: Milliy qadriyatlar, xalq pedagogikasi, milliy urf-odat va an’analar, og‘zaki ijod namunalari, ota-onalar, bobo-buvilar o‘giti, urf-odat va an’analardagi o‘xshashlik.


Аннотация

Annotatsiya: Oliy ta’lim tizimida Sharq mutafakkirlari merosini o’rganish
muhim ahamiyat kasb etadi. Yosh avlodga buyuk allomalarimizning milliy qadriyatlar
va ta’lim tarbiya to’g’risidagi fikr mulohazalarini yetkazish yoshlar ongini
shakllantirishga xizmat qiladi. Ushbu maqolada ham milliy qadriyatlar va ta’lim
mazmunini uyg’unlashtirishga oid mutafakkirlarimiz fikrlari o’z aksini topgan.


Библиографические ссылки

Foydalanilgan adabiyotlar.

Мирзиёев Ш. Эркин ва фаровон, демократик Ўзбекистон давлатини

биргаликда барпо этамиз. //Ўзбекистон Республикаси Президенти лавозимига

киришиш тантанали маросимига бағишланган Олий Мажлис палаталарининг

қўшма мажлисидаги нутқи. -Тошкент: «Ўзбекистан». НМИУ, 2016. – Б.14.

Аширов А. Этнология. Ўқув қўлланма. -Т.: Янги нашр, 2014. – Б.6.

Зуннунов А. Ўзбек педагогикаси тарихи. -Тошкент:. Ўқитувчи, 1997. – Б.10-

Назаров Қ. Аксиология (Қадриятлар фалсафаси). Тажрибавий қўлланма. –

Тошкент: Ўзбекистон файласуфлари миллий жамияти, 2011. – Б.50.

Abubakr Muhammad binni Ja’far Narshaxiy. Ta’rixi Buxoro. – Dushanbe:

«Donish», 1979. – 120 b. 2. Asrorova L. Abu Hafs Kabir Buxoriy va hanafiy fiqhi.

–Toshkent: Islom universiteti, – 2014. – 216 b.

Borns A. Puteshestviye v Buxaru, – M.1848.

Falsafa: qomusiy lug‘at. – Toshkent: Sharq, 2004. – 476 b.

Shirin Kamolova, САМОВОСПИТАНИЕ – ОСНОВА ФОРМИРОВАНИЯ

ГАРМОНИЧНО – РАЗВИТОГО ПОКОЛЕНИЯ , Журнал Педагогики и

психологии в современном образовании: № 1 (2020): Journal of Pedagogy and

psychology in modern education