ALOHIDA YORDAMGA MUHTOJ BOLALARNI HAYOTGA TAYYORLASHDA OILA VA MAKTABNING HAMKORLIGI
Sodiqova Muslima Tolibjon qizi
Keywords: Kalit so’z:Tayyorlash, moslashtirish, ijtimoiylashtirish, pedagogik, psixolog, oligofrenopedagog,defektolog, korreksion, oila.
Abstract
Annotatsiya: Ushbu maqola alohida yordamga muhtoj bolalarni hayotga
tayyorlab borishda oila va va maktab hamkotligi yetakchi o’rinlardan biri hisoblanadi.
Imkoniyati cheklanga bolalarni ota onalariga tibbiy savodxonligini oshirishda
korreksion-pedagogik kо‘nikmani berishda shifokor, defektolog, psixolog yordam
kerakligi. Maxsus maktab o’qituvchilari ota-onalar bilan ishlashni tashkil
etish.O’qituvchi va ota onaoar bilan qanda muomilada bo’lishi va oqituvchi bolalar
bilan individual yondashishi haqida so’z yuritiladi.
References
Foydalanilgan adabiyotlar:
Abdunazarov, A. (2020). Imkoniyati cheklangan bolalarning ijtimoiy moslashuvini
o‘rganishning innovatsion usullari // Архив Научных Публикаций ЖСПИ.
Shoumarov G‘.B. Oilada huquqqiy tarbiya -T.: “O`zbekiston”, 1991.
Созонова М. И. Изучение вопросов социально-нравственного воспитания
умственно отсталых детей в условиях взаимодействия школы и семьи //
Вестник Вятского государственного гуманитарного университета. 2010.
Михайлова, Е. А. Организация взаимодействия семьи и школы в процессе
воспитания учащихся с особыми возможностями здоровья / Е. А. Михайлова,
Л. С.Тарасова. — Текст : непосредственный // Актуальные вопросы
современной педагогики : материалы Междунар. науч. конф. (г. Уфа, ноябрь
г.). — Т. 0. — Уфа : Лето, 2013.