TA’LIMDA MULTIMEDIA MAHSULOTLARI VA ULARDAN FOYDALANISH
Jo‘rayeva Feruza Baxtiyor qizi
Keywords: Kalit so‘zlar:multimedia,virtualstend, taqdimot, animatsiya, videoilova, galereya, audioilova, animatsiya effektlari, Macromedia Flash, Adobe Flash.
Abstract
Annotatsiya:Ushbu maqolada multimedia vositalari asosida o‘quvchilarga
ta’lim berish hamda darslarning multimedia imkoniyatlaridan foydalanib oʻtilishi
oʻqituvchilarga bir qancha qulayliklar yaratishi haqida so‘z boradi. Shuningdek
maqolada multimedia loyihalarini yaratishda foydalaniladigan ko‘plab mualliflik
dasturlari va ularning imkoniyatlari haqida ma’lumotlar berilgan
References
Foydalanilgan adabiyotlar
E. Vera. Using Flash. San Francisco: - Macromedia, Inc. pp. 17-22, 48-58, 169- 187,
-411.
Андерсен, Бент Б. Мультимедиа в образовании / Бент Б. Андерсен, Катя ван
ден Бринк – М. : Дрофа, 2007. – 224 с.
В.С.Хамидов, Д.А.Собирова. «Таълимда мультимедиа тизимлари ва
масофавий ўқитиш методлари» модули бўйича ўқув–услубий мажмуа. Олий
таълим тизими педагог ва раҳбар кадрларини қайта тайёрлаш ва уларнинг
малакасини оширишни ташкил этиш бош илмий-методик маркази. Тошкент-
й. 64 б.
Федоров А. Медиаобразование: История, теория и методика. – Ростов-на-
Дону: Изд-во ЦВВР, 2001. – 708
Israilovich, D. O., & Komilovna, T. L. (2022). Optimization of Validity of Text
Information Based On Mechanisms with Soft Clustering.EUROPEAN JOURNAL
OF INNOVATION IN NONFORMAL EDUCATION,2(2), 369-373.
Абдувалиева, Зебинисо Абдулхамидовна, and Луиза Комиловна Турсунова.
"МАТЕМАТИЧЕСКИЙ АППАРАТ МЕТОДОВ ПРИНЯТИЯ РЕШЕНИЯ
ДОКУМЕНТООБОРОТА В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ." International Journal of
Contemporary Scientific and Technical Research (2022): 296-299.
Israilovich, D. O., & Komilovna, T. L. (2022). MECHANISMS FOR
OPTIMIZATION OF DETECTION AND CORRECTION OF ERRORS IN
COMPUTER TEXT PROCESSING SYSTEMS. Journal of Engineering And
Technology Research, 10(1), 1-7.
Турсунова, Л., & Жураев, С. (2024). ЭФФЕКТИВНЫЕ МЕХАНИЗМЫ
ПОВЫШЕНИЯ КАЧЕСТВА ОБРАЗОВАНИЯ. Педагогика и психология в
современном мире: теоретические и практические исследования, 3(2), 35-37.