ТАДБИРКОРЛИК ФАОЛИЯТИДА МЕНЕЖМЕНТ ИМКОНИЯТЛАРИДАН ФОЙДАЛАНИШНИНГ АҲАМИЯТИ
Олтаев Ш.С.
Keywords: Калит сўзлар: тадбиркорлик фаолияти, менежмент имкониятлари, иқтисодиёт, тадбиркорлик, менежмент фаолияти, ресурслар, самара, маркетинг.
Abstract
Аннотация: ушбу мақолада тадбиркорлик фаолиятида менежмент имкониятларидан фойдаланишнинг аҳамияти таҳлил қилинган. Шу билан биргаликда, тармоқда қатор масалалар ҳам мавжуд ва уларни бажарилиши тадбиркорликнинг ялпи ички маҳсулотдаги улушини янада орттиришга олиб бориши ўрганилган.
References
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги ПФ- 60-сонли «2022-2026 йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси тўғрисида»ги Фармони
Казаков О.С. Improving the management activity of the fruit and vegetable industry. Журнал “Theoretical & Applied Science”№ 12/ 2018interprises.
OlimSabirovichKazakov,&IlhomMahamadjanovichKamoliddinov. (2021). SOME QUESTIONS OF INCREASE OF EFFICIENCY IN ACTIVITY ENTERPRISE SUBJECTS. Journal of Central Asian Social Studies, 2 (01), 160-169. https://doi.org/10.37547/jcass/volume02issue01-a24